سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قرآن را فرا گیرید که بهترین سخن است و در آن تفقّه کنید که بهار دلهاست واز روشنی آن شفا بجویید که شفای سینه هاست . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 مرداد 16 , ساعت 1:54 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا حسنی خو مدیرکل حراست ورزش و جوانان که چهارشنبه گذشته با تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، مدیرعامل شده بود، دلیل تصمیمش را وجود افراد کارآمدتر برای این پست عنوان کرده است.

متن بیانیه مدیرکل حراست ورزش و جوانان به این شرح است:

به نام خدا

اعضا محترم هیئت مدیره باشگاه فرهنگى خرید چای لاغری تن فیت ورزشی استقلال

همانگونه که استحضار دارید در جلسه روز چهارشنبه مورخ 13 مرداد سال 1395، با لطف و اعتماد وزیر محترم ورزش و جوانان و اعضاء دلسوز هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، اینجانب به عنوان مدیرت باشگاه و نایب رئیس هیئت مدیره انتخاب شدم.

از همان زمان تا لحظه نگارش متنی که در حال مطالعه آن هستید، با رعایت مصالح تیم پرطرفدار استقلال، بهترین راه را در سکوت یافتم و اینک لازم میدانم به استحضار متولیان محترم ورزش و مدیران باشگاه استقلال برسانم:

اعتقاد دارم پذیرش هر سمت مدیریتی در شرایطی که فرد یقین دارد افرادی کار آمدتر، لایق تر و متخصص تر از او میتوانند از عهده آن مسئولیت برآیند، جفا در حق خود، مردم و کشور است. لذا همان چهارشنبه شب در تماس با وزیر محترم ورزش و جوانان ضمن تشکر و قدردانی بابت اعتمادشان، با ذکر دلایلم از آن مقام محترم درخواست کردم که از اینجانب سلب مسئولیت نمایند.

جایگاه ویژه و مردمی باشگاه استقلال و مسابقه جمعه شب این تیم، مرا بر آن داشت با توجه به رسانه ای شدن خبر انتصاب حقیر، عدم پذیرش این مسئولیت را در اختیار رسانه ها قرار ندهم تا استقلال بدون تنش و بحران و در آرامش کامل بازی روز جمعه را برگزار کند.

حال که این مسابقه برگزار شده و مدیران محترم از آغاز هفته فرصت مغتنم تری برای تصمیم گیری در حوزه مدیریت باشگاه استقلال دارند لازم میدانم ضمن تشکر از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضاء بزرگوار هیئت مدیره و اهالی مهربان ورزش، جامعه فوتبال، اعضاء کادر فنی، پیشکسوتان و بازیکنان تیم استقلال بخصوص هوادارن عزیز، استعفای خود را از مدیریت باشگاه پر طرفدار استقلال اعلام نمایم.

امیدوارم تصمیم این حقیر مورد توجه تمام کارگزاران ورزش کشور قرار گیرد و یادآور آن باشد که هیچ مدیری تا اشخاصی مفیدتر و موثرتر از خود را می‌شناسد، عنان مسئولیتی را به دست نگیرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ